20100603

lets kill your girlfren,

bangun pagi,buka mata.di hujung kepala ada hp.wallpaper nya terpampang wajah segak kau.senyum.taip taip carik nama kau,coll. :)
sweet rite?selama mana kita akan rasa semua itu?sebab.apa yang ada pada aku,tak ada dekat kau.

hmmmm..
sebenarnya lah kan.aku cemburu.
aku terasa.aku tak peduli.kenapa ya?kita kena lalui semua ni.kenapa ya?aku kena telan semua ini?tak sedap tapi itu yg aku pilih.kau ada jawapan nya tak?

kau cakap,aku kena pham kau,aku senyum.
kau cakap,aku kena sabar,
kau cakap,aku separuh jiwa dan hidup kau,
kau cakap,kau tak akan mahu kehilangan aku,dan sampai mati,kita harus berdua.
si jantung hati.kekasih mati.
aku tahu kok,aku percaya,kalau kita sabar,pasti bahagia itu akan kembali ke kita,kan?
dan aku percaya,suatu hari yg selalu kita tunggu itu pasti datang kan?
bila aku sampai,aku lihat kau tunggu aku di hujung sana.bahagia itu pasti kita yang punya kan?
aku tahu,itu semua mimpi.aku tahu.mimpi itu kadang kadang menyakitkan.kita mahu ia terjadi begini,tapi akhirnya tuhan mahukan begitu.kita berdua tak pekak,tak bisu.kita sebenarnya nampak apa yang bakal terjadi.apa yang kita harus hadap nanti.tapi kau pegang erat tangan aku.kita mahukan ianya jadi tragedi.

bencinya melihat kamu dikasih disayang
bencinya aku melihat kamu kerana aku mau dipegang
sebegitu indahnya sebegitu rasanya
sebegitu mencinta sebegitu rasanya
 
kalau ku dapatkan
akan aku simpan di dalam kotak kecil
dan kotak itu akan aku tanamkan.
 *3venus

*thanks to julian nazar sbb meminjamkan foto cantiknya itu :)

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes