20100604

merangkak iii

balik rumah.dari dalam kereta aku dah boleh nampak.rasa nak melompat.tapi aku duduk mcm mana boleh melompat kan.ngehngehngeh.trun kereta terus pergi sambar.bukak dan baca.see,aku dah senyum lebar.tuhan masih pedulikan aku barangkali.sesekali dia mahukan bibir aku tersenyum indah.terima kasih.
texting sang kekasih hati.masih senyum macam tadi.harap harap apa yang aku kejarkan akan ada.untuk masa depan bersama.HAHA.

eyh weyh korg seryes gua hepi gila.tak tahu nak ckap camna.ibarat kau race dgn ferari padahal kau cuma bawak kelisa.ferari terbang ke gaung,kau terbang ke awan.

untuk sang kekasih hati pula,macam kau cakap kita mungkin akan jarang jumpa,tapi kita dah janji kan akan spend time bersama.make time for us please :)
and lepas ni kau pula akan terbang macam aku.and im gonna be with u.
semoga semua rasa yang kita punya ini akan kekal sampai bila bila.

*peluk*

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes