20100429

rasa macam hidup balik

bila aku tinggalkan jiwa lama aku.yg dulu selalu buat aku mati xhidup hidup dah.

bukan aku tinggalkan kawan sekarang tapi rasa macam hidup balik bila kembali ke kawan kawan lama yg buat perut aku bergoyang goyang,tekak aku terkeluar,mata aku terjojol.aku rasa macam otak aku refresh.segar nak nak bila dpt msg dari kau.:)

benda yang kita punya sekarang belum tentu menjamin gelak tawa kau.
bila aku buat keputusan utk kembali menjadi hayati suffian yg dulu,baru aku rasa apa hidup aku maknanya.
hanya gelak tawa dgn perasaan yg jujur dapat melupakan semua masalah yg menjadi beban.dan aku dapat semua tu bila aku duduk semeja dgn kawan kawan lama aku.

mmg kita akan rasa rindu.
nak nak bila sekarang ni aku rindu dgn masakan mak aku.

nasi putih panas+ikan goreng+kicap.

itu dah cukup buat aku xlelap seminggu.:(
dan bila abah masakkan mee sup terbaik dr dapur pon dah cukup buat aku terkial kial carik balik resipi yg sebijik macam dia masak.tapi aku gagal.

mana nak carik dah semua itu???
sebab itu bila aku rasa skrg aku dah macam hidup balik aku rasa nikmat.aku dah xnak sia sia kan gelak tawa yg aku ada skg.

*ini pasal kau,not him.

thanks t

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes