20100501

kawan makan kawan

bila aku poskan kejadian itu,ramai yg mberi komen.
aku memang xsuka,kau pun xsuka,mereka pun xsuka.

xsiapa yg suka orang makan kita hidup hidup.otak rasa bodoh.hati rasa tertipu dan kita akan cepat penat.

aku xsuka kau makan aku dan ludah aku busuk busuk.
dan sekarang aku tak tahu nak gambarkan emosi perempuan aku.

suka?salah?babi?sesal?sial?uuurrrgggghhhhhh.

sebab aku takot suatu hari nanti aku yang akan makan kau depan belakang.bila hati dah sangkut pada hati satu lagi,aku takot perbuatan itu yg akan bikin kau telan air liur.sekarang aku cuba kawal emosi perempuan aku.aku tahan selagi boleh tahan.

aku cuba bertindak adil pada semua hati.aku xboleh stop,aku cuba kurangkan.lebihkan pada hati itu,kurangkan pada hati yang itu.

mimpi aku penuh dengan senyuman manis sang pari pari.mimpi aku di temani dengan belaian lembut mak dan abah.peluklah aku.ciumlah aku.
sebab sekarang hati rasa palat.hati rasa ralat.

aku cuba kawan,aku akan pastikan kau senyum sepanjang hidup kau.sebab,
aku sayang kau.sumpah.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes