20100403

we will miss you din beramboi >3


lihat lelaki berbaju kuning itu.dia gila bukan?

*tapi saya sedih.

sbagai seorang manusia,saya sedih.sebab org yg selalu menceriakan hari hari mnusia lain dah tiada.di saat og sibuk melayan persaan kelam.marah.tekanan dia ada utk menceriakan keadaan.terima kasih.mcm tu ah hidup.lagi kita sayang lagi jauh dia pergi.sampai skrg,saya maseh  tak percaya.saya harap saya sedang bermimpi.mimpi saya ini sgt buruk dan huduh.tolong bangunkan saya.saya tanak mimpi lagi.saya nk pergi kerja,sambil mendengar suara orang gila itu.

kalau betol ini kenyataan,saya berdoa supaya ALLAH S.W.T tempatkan anda dikalangan org2 beriman.selain dr kehilangan kedua org tua saya,saya xpernah sesedih ini.

we will miss you,DIN BERAMBOI

AL FATIHAH.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes