20091213

semakin hari semakin kecewa

boleh sesiapa ajar saya bagaimana caranya utk senyum?

*saya dah lupa

ntahlah.ape yg kurang pada aku,apa yg lebihnya pada kau.aku buntu.sumpah,aku dah tak tao ape yg perlu aku keluarkan lagi utk tunjuk pada kau apa istimewanya aku.

selama aku bertemankan insan semacam kau,ape yg xcukup lagi..aku hormati kau.aku sayangkan kau.aku turut segala arahan kau.aku buat.sikit pun aku xbantah..semuanya atas dasar cinta.

apa yg aku dapat?

kau hina aku.kau marah aku.kau cakap aku perempuan jalang.kau ckp aku xguna.bebal.
mak ayah dah tak ada pun aku masih xsedar diri.

tahu apa yang aku rasa?

HANCUR.
hati aku hancur,jiwa aku mati,cinta aku hancur lebur.tiada lagi sikitpon hormat kau utk aku.tiada langsung aku rasa dihargai.aku rasa sakit.sakit sangat.

kau tuduh aku memantat,menyundal dgn lelaki lelaki di myspace.
kau tuduh aku menjalang dgn kawan kawan lelaki aku.kau ckp adanya aku dlam hidup kau hanya menyusahkan lagi hidup kau.SEDIH.

cubalah ambil masa sedikit saja utk memikirkan perasaan orang lain.

kau mmg cinta mati aku tapi apa gunanya kita berteman hanya utk sakiti perasaan sendiri.

kalau betol aku ni hanya beban bagi kau,pergilah dari hidup aku.
campaklah aku jauh jauh kat tempat pling busuk sekali.
tuhan saja tahu betapa sesalnya aku kenal dgn manusia seperti kau jika hanya utk sakitkan hati aku.tuhan saja tahu betapa hancurnya hati aku.

cukup cukuplah kau nak meng anjeng anjengkan aku kat kawan kawan aku di myspace babi tuh.
aku dah letih.satu satu masalah aku kena telan dan ludah pekat pekat.terlalu banyak masalah sampai aku dah tak tahu yang mana.

and yes,pasti pergaduhan sial kita ini megundang ketawa besar kelompok babi babi itu tp sudahlah..aku dah xheran.sebab aku dah give up dgn kau.jiwa aku dah mati.hati aku hancur macam daging korban di hiris2.terasa di siat siat.PEDIH.

kau ape tahu?
kau takkan pernah tahu sebab kau baik.kau bagus.kau xda dosa satu pon.malaikat pon tunduk dekat kau.kalau kau mati malaikat trus iring kau pergi syurga,xpayah dia nk tanya marabuka tu sumer..xperlu sebab kau bagus.aku nampak ader tanda tanda hitam kat dahi kau.

*i dont mind.

aku harap sgt kalau aku boleh jerit kuat kuat.
nangis puas puas.
n try to find da better part of me.

xder saper yg sempurna la sial.even hero pon ader hak utk bermimpi.hero pon ader hak utk buat silap.xder saper yg sempurna.xder saper boleh lawan nun di atas.kau takkan boleh.
jadi kau xpayah nk sembang lebat.

aku tak tahu kenapa kita jadi begini.kita dah ader angan angan utk hidup bersama.lawak kau bila kau ckp lagi 2tahun kau nk sunting aku jadi isteri kau.lawak x?tp bila jadi begini..yg lawak tuh uat hati aku luluh berdentum dentum.

betapa aku sesal jugak dah kenal dgn setiap dari ahli keluarga kau.benci bila dah jadi begini.sebab keluarga kau begitu baik dgn aku.menghargai aku sebagai seorang manusia.itu yg orang namakan hidup bermasyarakat sial.bukan macam kau hidup dalam hutan.

sudah sudahlah,

aku xtao aper akhirnya cerita kita.aku xtahu.
yg aku tahu hati aku hancur macam di hempap batu konkrit.hancur berkecai kecai.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes