20091222

aku dah xnak hidup lagi.

kalau tuhan bagi aku pilihan utk balas jasa mak ayah ketika mereka maseh ada.aku akn pilih utk gantikan tempat mereka,biar mereka hidup.melihat menantu mereka,melihat cucu mereka nanti.mmg itu yg mereka nantikan ketika mereka maseh hidup.utk lihat abang naik pelamin.kawen,punya isteri dan punya cucu utk mengisi hari hari tua mereka.

dan aku,aku da xingin hidup lagi.aku penat.penat utk menghadap masalah yg sama.penat utk pertahankan diri.kepala macam dah pecah.kawan kawan cakap be strong.nina suruh lupakan apa yg berlaku dan mulakan hidup baru.erin ckp aku patot berfikir secara rasional.kuyu ckp apepon yg jadi dia tetap ada dgn aku.tp yg menanggung nya aku jugak kan kawan kawan.

abang mungkin dah lupakan aku.dah jarang ada di rumah.aku rasa sunyi.hari hari lihat gambar mak,lihat baju abah,lihat gambar awak.saya jadi sedih.orang yg saya sayang dah xder.org yg saya boleh manja manja dah tinggalkan saya.kat rumah kosong.yg tinggal hanya aku dan laptop ni.peneman setia.

awak pon dah makin jauh dr saya,tp sekarang saya dah tak marahkan awak lagi.saya paham,ini hidup awak.tentu tentunya awak nk yg terbaik utk hidup awak nanti.setiap hari saya pikirkan awak.ape yg awak buat.awak msg dgn sapa.awak tgh buat apa.saya trtanya tanya awak maseh igtkan saya lagi atau tak,saya mengaku saya takut kalau awak ada org lain tp saya tahu saya tak ada hak utk halang awak,awak ada hati,awak ader perasaan dan saya xboleh nk halang perasaan itu.

saya harapkan yg terbaik dalam hidup awak bila saya dah tak ada nanti.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes