20100224

semua yg hidup akan mati



kau percaya x?


kau?


tp berapa ramai yg boleh hadapi kematian tuh dgn rasa tenang?

berapa ramai yg boleh terima kematian org yg kau sayang dgn penuh rasa redha?


kau boleh jugak?


dulu aku boleh tp sekarang tidak lagi.aku boleh doe hadap seribu satu tekanan dan problem tetapi bukan hadap kematian org yg aku sayang.


2minggu lepas sepupu aku xcident,ader lesen tp tangan cacat xreti nk bajet.dok reverse sana sini tup tup amik kau bercium molot ngn merc.


dia bengang sebab aku boleh senyum ag.maner nak crik duit bayar balik kat org tua berlagak tuh?kalau rompak bank tu halal tadahal.


ape susah.report jer polis.bia mampus la org tuh claim insuran abg aku.seyalll.

alaaa keta abg aku g teruk bukan kau mati ponnnnn.


kalau aku mati agak agak kau nangis x??


No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes