20091015

hari ini rasa nak marah

hari ini saya rasa nak marah sgt.
saya xpuas hati dgn banyak org.

saya nk marah dengan customer saya.tapi malang saya xboleh nk marah pada mereka sebab mereka customer saya.geram nyer.kalau saya marah mereka pasti bos saya marah saya pulak.saya xsuka kena marah.

saya marah dgn sepupu saya.saya seorang yg sibuk.xda masa utk angkat kain bila hujan.saya xdpt nk buat begitu sebab saya kerja.jadi saya mintak tolong dgn sepupu saya,tolong saya angkat kain saya dan abang saya.tapi sepupu saya tak tolong pon.saya sedih sebab saya penat basuh baju.saya basuh tangan.xmasuk mesin sebab nanti baju saya rosak.sekarang baju saya ada diluar dan air ujan yg tolong basuh kan baju saya.saya marah.

saya marah dgn abang saya.bila saya ceritakan yg baju di ampaian basah lenjun.abang saya ketawa.dia tak tahu betapa rugi nya masa saya mencuci baju baju dan baju tu.

saya marah dgn teman lelaki saya.sehari suntuk saya xdpt tahu khabar berita dia.dia xbalas pon msg saya.dia xangkat pon col saya.xsenang kerja saya sebab kan perangai setan kecil nya tuh.tapi tak mengapa.saya sedap kan hati saya bahawa dia sedang bekerja.dan sedang sebok menguruskan kerjayanya itu.xper.saya cool.

saya marah dgn kawan baik kesayangan saya.dia mungkir janji pada saya dan saya menyampah pada org yg mungkir janji.dia sepatotnya balik malam ini.tapi dia xbalik.awak tahu betapa gembiranya kita dapat berkumpul sekali lagi tapi tiba tiba awak batalkan dgn alasan awak malas?betapa marah dan geramnya saya pada awak.kalau awak di depan mata saya sekarang awak tahu apa yg saya dah buat pada awak.esok awak balik saya xnak cakap ngn awak.saya menyampah.

dan sekarang saya keseorangan ada di rumah yg besar macam istana.tak ada seorang pon yg dtg di sini mahu temankan saya.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes