20090816

repost komen for ulii.


bace post ulii : was it scary?? tergerak jugak nk komen sbb selama nie kiter xpnah pun pikir ape yg ader di sekeliling kita nie sebenarnyer adalah kehidupan kita.tp sikit pon kita xhirau.kawan kawan kau.jiran kau.bos kau.aku xtkot pon klo bontot aku mcm kim kardashian.klo aku ader bontot cmtuh aku lebih rela ckp cm bontot j.lo.haha.klo jiran sblh umah aku uat isyarat lucah siap jilat2 lidah ag,konfom pagi esok kete dier penuh ngn taik kucing siap ngn nota 'go fuck ur self ALONE!' atau tgk buaian gerak sendri kul 2 pagi maybe aku trus masuk bilik tidooooo dan trus mtak maaf sbb aku cuai xpgg elok2 fail bos aku.manusia x perfect kan.itu semua dugaan.dan ulii..memang patot kau takot klo tgk mak kau nangis sebab air mata mak ibarat nyawa bg anak.

dan aku pula.xda apa yg lebih menakotkan kalau aku kehilangan abang aku.
satu2 nya family aku yg aku ada.

aku rela kehilangan yg lain daripada kehilangan abg aku sendiri.

walaupon dr kecik kami mmg gadoh pakai pisau.fuh memg ganas tp perkara tuh la sebenarnya yg mengeratkan hub kita.sedih tawa kita.

memang aku sedih ketika kehilangan mak aku.seperti bebal.seperti ada sesalan yg takkan hilang.maaf dosa aku xsempat nk mtak maaf.sumpah aku raser bebal itu.memang berat.

dan aku lagi sedih sebab beberapa bulan abah pula tinggal kan aku.rasa dunia nia memang xadil.
tp aku redha sbb ketika dia sakit kami setiasa di sisi.aku sentiasa ada di samping nya.hanya itu yg mampu aku buat.itu hanya kecil.xsetimpal dgn apa yg die dah curahkan pada aku.

tapi..inilah dugaan.kami kena redha.apa saja yg berlaku pada kami dulu dan sekarang,aku anggap ianya kehidupan.

sebab tuh sebenarnya aku sedih bila melihat kawan2 yg xhargai ibu bapa dorg.

cuba mereka berapa di posisi aku sekarang.pasti mak ayah dorg tersenyum setiap masa.

family itu satu.kau carilah kat hujung dunia pon takkan jumpa pengganti.hargai lah.itu pemberian tuhan yg sgt2 berharga.

*ulii,thanks beb.



No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes