20100921

long live and die in peace



orang jahat ada di mana mana.ada di sana,ada di atas ada di belakang.dan kadang kadang orang jahat itu adalah kita.aku jahat kerana tak berbahagia.aku jahat kerana tak membantu.aku jahat kerana tak pernah memahami.aku jahat sebab memang aku harus jadi jahat.
terpulang lah pada kau untuk mengangkat aku sebagai apa.kita takkan pernah sempurna,takkan pernah merasa cukup.aku diludah dikata tidak punya hati yang kuat.aku di ludah tidak punya sifat faham yang tinggi.aku diludah tidak punya rasa kawan yang agung.ini untuk orang yang merasa dia cukup hebat segala
 *tak ada kawan kau takkan ada apa apa*
jadi selepas ini,aku lepaskan semua rasa suka dan duka kita bersama,aku lepaskan susah senang kita bersama.mungkin aku kena pergi hutan dan belok ke pantai jugak?atau mungkin aku harus menghadap bintang dan berharap dia beri kau cahaya?
tak ada yang sempurna seperti DIA,jadi aku lepaskan ikatan yang kita dah jaga di sini.aku lepaskan segala beban yang kau tanggung.dan segala janji yang pernah kita ukir bersama.
maafkan aku,atas semuanya.
*tarik rambut*


for da 1st day u got u lover and smile at me,i should know dat i will losing you

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes