20100919

kontrovekkksi

kalau ada orang sakitkan hati kau,aku akan protect kau macam aku protect diri aku sendiri.

siapa tahu kan yang sakitkan hati aku adalah diri kau sendiri.itulah,nk percaya pun rasa meluat.nak tengok pun rasa kena tikam.kenapa agaknya aku yakin kita akan kekal begini.kenapa agaknya aku yakin yang cinta boleh mati.kenapa agaknya aku memilih yang ini.
ini bukan pasal cinta,ini pasal keputusan.jangan cakap kau geli kalau akhirnya kau yang tak mahu semuanya pergi.mungkin cara aku memulakan kisah salah di sisi mata kau dan yang lain lain lain nya tapi cinta bukan satu kesalahan,kan?
orang cakap long distance love banyak dugaan.
salah.
selagi ada hati yang belum sedar di mana situasi nya patut berada,dekat jauh tetap tak ada beza.


No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes