20100708

sana nun.

kau macam nak suruh aku mati dalam masa yang sama kau masih nak aku hidup.
kau macam nak suruh aku mati dalam masa yang sama kau masih nak aku ada.
pendek cerita,biar aku bunuh diri dari berkait rapat dengan kau.
seperti menunggu aku bangun dan cakap aku penat dan aku nak mati sekarang.
supaya kelak tak ada seorang pun yang akan pandang kau bila aku dah mati.
supaya nanti kau lebih senang untuk buat pilihan.atau tak perlu buat pilihan lagi.
untuk tidak menyakitkan hati aku,ya.kematian aku pilihan tepat untuk kau.

kenapa aku masih ada di sini pada mulanya?
nah aku tunjukkan kau cermin.
kenapa aku masih bertahan pada mulanya?
lihat dalam cermin.
kenapa aku masih tinggal disini pada mulanya?
ada wajah kau dalam cermin itu.
tapi sekarang.aku dah pecahkan cermin itu.

untuk apa aku masih ada di sini sekarang?

kau macam nak suruh aku ambil pisau,tusuk terus tepat dalam jantung.
sejuta kali dah kau buat.tapi aku masih hidup.
rumah besar tak guna.kalau dalamnya KOSONG.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes