20100516

muntah muntah ulat

mesej : jgn ganggu aku lagi.jgn col lagi.aku dah buang kau jauh jauh

mesej kau : sampai hati cakap macam tu.......*and bla bla bla

????what?
sampai hati?kau cakap pasal aku atau kau?selama ini,siapa yg ckp xberlapis?selama ini,siapa yang buat aku macam hampas?selama ini siapa yg control macam aku ini budak cacat yg perlukan pengawal 24jam?siapa yg hina siapa?siapa yg cakap aku ni manusia tak guna?tiada mak ayah?siapa?siapa?siapa yang dah kunci gelak tawa senyuman aku kalau bukan kau?
dan sekarang,setelah aku mula berfikir,aku dah campak kau di tempat paling busuk sekali..kau ckp sampai hati???ppfftttt.hey dude,come on.kau memang patut hidup dlm lombong.patut mereput dalam lombong itu.aku bukan manusia yang pandai menghukum manusia lain.tapi aku percayakan karma.yup,karma wujud.jadi aku tak akan hukum kau.sikit pun aku tak pernah bercerita pada kawan kawan kenapa kita jadi begini.tuhan ada rancangan yg hebat utk aku.dan kau dah tersingkir dr rancangan dia.paham tak?

terima saja lah kenapa kita jadi begini.aku boleh tahan selama 2tahun,kenapa kau tak boleh?aku telan selama 2tahun.bahagia tuh ada,aku takkan tipu.yah tapi percaya yang satu ini..jodoh itu rahsia allah.kau try mcm mana pun,kalau dah kita tiada jodoh..tiadalah.titik.jgn pertikaikan kenapa mengapa.sebab,aku sedang belajar senyum dan gelak.yang aku sendiri dah lupa macmmana.sudah sudah la.jangan buat aku naik kepala pulak.sebab aku dah banyak kali bagi muka.sekarang dah boleh paham??

kau memang lelaki yang baik,tapi aku bukan untuk kau.kita dah tiada apa apa.sudah.aku naik jijik.sumpah.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes