20100515

kuasa H

aku tak pernah mintak orang suka aku.aku xpenah mimpi akan ada orang sayang aku.aku cuma inginkan kehidupan yang lengkap.mak ayah,adik beradik yg cool.penuh dgn kasih sayang.dia cakap aku penyimpan.penyimpan beban dan bebal yang akhir nya akan bunuh aku nanti.dan dia cakap lagi dia akan ada selalu ada dengan sampai bila bila..really?

jujur,aku tak percaya.     -.-

sebab banyak kali dah aku kena tikam.kau bukan milik aku.aku milik kau.beza bukan?
sebab hakikatnya kau kena jaga banyak hati,aku kena pikir banyak perasaan.kita berdua,terlalu kuat untuk tidak jauh.kita perlu banyak masa untuk tampal hati orang orang yang dah terkoyak kerana kita.kita perlu jaga supaya kelak dia dia dan dia akan tersenyum melihat kita berdua,bersama.sekarang semoga apa yang aku rasa,kau pun turut rasa yang sama.semoga hati dan jiwa ini akan kekal sampai bila bila.

u and me,we make sense.

i love you ____

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes