20110506

h2o


kalau nak bercerita pasal makan hati.
aku dah banyak makan hati.dah kunyah jadi kecil kecil dan telan laju laju. 25kali aku kunyah terus telan.
kalau nak bercerita pasal jaga perasaan.
aku renung jauh jauh aku usap lembut lembut.
takut.takut bila kita tak mampu nak jaga hati orang.

maksud aku.
hati orang yang aku paling sayang.

and fuck that,aku selalu gagal jaga hati orang.

waktu sekarang ni,aku rasa aku sedang hilang satu dan satunya orang yang selalu buat aku teransang dan berkeputusan untuk terus hidup.

carmilia endah,
tolonglah tetap di sini.maksud saya.
TETAP dan di SINI.

saya takkan buat hati awak terluka lagi.
maaf.


*korang semua tolong begg her for not leave me alone.please*

2 comments:

  1. Teruskan pujuk dia . Jangan mengalah .

    ReplyDelete
  2. dalam persahabatan sering terjadi perkara2 begini..dia sayang kamu dan mungkin sekadar mmberi pengajaran..ah! jgn mengalah ;)

    ReplyDelete

saya takda sifat sabar.seryes