20110104

mulut besar,

ok stop.disebabkan dia perempuan muda yang terlalu banyak cakap.jadi tak perlu nk bertempik sana sini utk tunjukkan siapa bijak.kalau kita cakap kita ada rumah sepuluh bijik,dia akan cakap dia ada rumah sebelas bijik.kita hebat dia lagi hebat.jadi perkara tu takkan surut.jadi perkara terbaik,biar kan dia menyalak sana sini.dia mahukan kepuasan,jadi aku berikan.

diam tak bermakna aku benak.cuma buang masa bercakap dengan kau.uurrgkk *sigh*

ok.suka hati kau lah.dan suka hati aku lah.
got it baby?
zzzzz

oh btw kisah cinta sepupu aku tu dah masuk episod 3.perempuan bangkok yg dia gilakan sgt tu dah masuk islam tadi.alhamdullillah.siti aisha nama islam dia :) dan harap harap sampai ke tua lah jodoh dorg.amin.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes