20101012

padiappa

dah ludah takkan kau nak jilat balik.tak sedap.kan?

dah 5609ribu kali aku cakap.kalau dah diludah memang tak lah aku nak jilat.sebab aper?airliur tu dah lama aku peram.jadi bila dah xdpt nak tampung,apa lagi.ludahlah.ludah sampai puas.

biar aku tekankan kat sini yer jimbek.

aku taknak kau.aku taknak.

yer,kita pernah cuba untuk berkawan.kau add aku.aku delete.aku add kau,aku delete jugak.sebab walau seribu kali aku cuba untuk buka hati aku,walaupun atas dasar berkawan.aku tak boleh lah.

aku geli weyh.geli.
kita terjumpa.tapi tahu kenapa aku malas nak tgk muka kau?sebab aku menyampah.untuk kedua kalinya biar aku tekankan kat sini.

muka awek lu muka pecah weyh.xpayah nak sembang lebat lah sebab aku tak berminat.
nak burukkan aku? silakanlah.kawan kawan gosip kau pun in stupid zone.ape nak kesah.

bajet hidup kau dah sempurna bagai.padahal yang melutut berguling menangis kat kaki aku siapa??

bukan kau ke celaka??

kentut kau yang berbunyi lagi mau cari siapa yang busuk.
mulut dgn otak sama jijik dengan ulat sampah.eyuuwwwww.

dah.blah blah.
buang masa aku lah.

*sambung layan akedemi pantatsia*

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes