20101026

here we go,im fine.

dan sudah sampai masa,untuk aku diamkan semua.untuk aku memulakan bicara.bicara paling tulus dari dua muka.

dan sudah sampai masa untuk aku memulakan cerita,episod baru yang pelakon pelakon hebatnya telah ku campak jauh ke dalam laut paling dalam di hujung dunia.ku kepilkan cerita cerita kita,disumbat dalam botol satria yang tak akan dapat dibuka oleh sesiapa.

supaya bangunnya aku untuk saat ini,adalah jatuhnya mereka di hari esok.supaya hati yang di kata rompong tak bernyawa adalah semangat supaya kau menangis di hari esok.

dan semua rasa sayang dan benci yang telah di ikat menjadi tali,sudah putus berantakan. segala doa yang di minta telah ku tadahkan dan bahagia yang kau inginkan telah termeteri di antara aku dan tuhan.

untuk mereka mereka yang merasakan terlalu sempurna,tahniah :)

sudah tiba masa,untuk aku memikirkan kerjaya,bukan lagi cinta.

this city is sooooo dead,i have to moving on *peace*

dan nota ini ku selitkan untuk mereka mereka yang sentiasa membuat aku terus hidup walau di rejam keji.magic yang ada dalam jiwa mereka sentiasa buat aku ternganga.untuk kalian yang tak pernah peduli segala caci maki,dan sentiasa hebat di hati aku :
mulutketiak/sxovary/dyra j/salahkemenulisblogspot dan puteri kecil saya, syu :)

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA.

4 comments:

saya takda sifat sabar.seryes