20100701

yuk!

2minggu terakhir june,aku tak berapa hepi.jujur.aku rasa hilang mood.ntah.tak tahu kenapa.terlalu rindu mungkin.terlalu harap mungkin.yang aku tahu pada malamnya aku akan tido seorang jugak.yang aku tahu sebenarnya aku sedang menipu atau memujuk diri sendiri yang *dia sentiasa ada dgn kmu yatt,percaya dgn dia* yah.cuba untuk beri kepercayaan yang dah lama lenyap pada dia satu satunya.cuba untuk percaya pada semua liuk lentok kata bicara dia.trying.sebab semua rasa yang ada dlm diri dah aku humbankan ke dia.percaya atau tak.sakitnya mungkin suatu hari itu.
aku murah dengan senyuman.murah dengan ketawa macam hantu.murah.sangat murah.jiwa kental lah katakan.hati kuatlah katakan.tapi aku tak pernah rasa mereka ada.tak pernah.aku selalu rasa dia jauh.selalu rasa aku hanya menumpang.tak pernah rasa sepenuhnya.

pembawa sial,
pencetus masalah.
dan kalau tuhan menghalalkan bunuh diri.dah lama...

dulu,aku mahukan rumah macam istana.besar.lagi besar lagi bagus.di kelilingi hutan atau bukit yang di belakangnya ada sungai kecil.dulu...hati pun xkejam macam sekarang.manusia pun tak hebat macam sekarang.
sekarang,kalau boleh aku nak sebuah rumah kecil atas pokok.yang di kelilingnya taman dan di tepinya tersergam indah kubur kedua ibu bapa aku.supaya aku tahu,aku tak akan pernah keseorangan.tidak ada si kacak pun tak mengapa,sebab aku penat untuk merasa sakit.sudahla.aku masih pegang tangan kau ni.

raya ni aku nak kumpul duit banyak banyak.nak ikut rasta pegi jogja.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes