20100705

teka teki pukul dua belas pagi.

kenapa di ciptakan ibu dan bapa kalau separuhnya tidak pegang anugerah itu?
kenapa diciptakan sekeping hati kalau separuhnya mencampak hati itu ke dalam tong sampah?
kenapa diciptakan keluarga kalau semuanya bersaudara tapi tidak pernah membantu sesama darah?
hidup,bukan mudah.kan?
mungkin kau kau semua merasakan pemikiran aku sudah lost.hilang.atau gila mungkin juga jahil.
aku terima..pendapat tidak ada yang tidak masuk akal.semua nya bersebab.kan?
hidup setiap nyawa,lain.
dia,aku,kau,kekasih,bekas bekas kekasih,ibu tua,ayah tepi tepi.hidup kita lain.
aku akan mabuk kalau rasa tertekan.im not smoker.im drinker.sebab bila akal emosi melayang layang,kita akan jujur.lepaskan semua taik taik.lupakan sekejap.aku akan mati sekejap.itu jalan aku.seperti kata malaikat aku,jangan pandang orang melalui rasa.itu bukan cara kita.bukan cara aku.

kenapa diciptakan sekeping hati yang putih dan suci kalau mana akhirnya hitam juga jadi pilihan?
aku tunduk.

kau?

1 comment:

saya takda sifat sabar.seryes