20100725

she

agak agak dia tahu tak aku rindukan dia?agak agak?

selain dari si gila loser aku.aku rindu perempuan ini.yang aku seorang saja tahu.bila aku rasa palat.dier akan muncul macam superman.

asal aku rasa macam shes away?from me?asal aku rasa macam nak nangis bila tgk dia on9 but not say hai to me?damn.atau aku yang sibuk dgn manusia lain sampai xnmpak dia dah?

kau tau kan aku sayang kau?
kau tau kan kau adik aku?
kau tau kan aku takda sesiapa selain kamu berdua?
kau sakit.aku pun sakit.
kau marah aku pun marah.
sebab tuhan dah amik hati kau beri ke aku.
tuhan dah amik hati aku beri ke kau.
dan kau tahu kan aku sanggup buat apa saja untuk kau.
kita dah sama sama janji nak lari dari sini.kita dah janji nk hidup berdua di tmpat orang.dan masa tu xakan ada satu benda pun aku robek robek hati kita kan.kita dah janji.
carik keja sama sama.tetap berdua sama sama.aku dah berangan angan pasal tu.its so comel tau tak?

saya mintak maaf taw.kalau awak terasa dengan saya.
kalau awak rasa saya abaikan awak lately.
saya sanggup tolak apa saja yang tuhan beri supaya awak tetap dengan saya.
awak beri saya senyum bila saya sedih.awak tau bila saya sedih and its so magic.
tak siapa boleh buat macam tu selain awak dan dia.awak tahu kan.keadaan saya macam mana?tapi awak tak pernah nak marah.awak tak pernah nak blah.awak tahu saya salah sebab cuba ambil hak orang.saya mintak maaf taw awak.saya dah tak boleh hilang apa apa lagi.saya dah tak kuat lagi.macam dulu.

asal awak tahu,saya sayang awak.puteri kecil saya >3

1 comment:

saya takda sifat sabar.seryes