20100730

sew saw


bilamana dalam keadaan kau dah tak punya sesiapa lagi.bila kau masih harapkan sesorang yang boleh guide kau lagi.tapi hakikatnya kau sudah merasa sakit tidak dimahukan.kau mula menipu diri sendiri.kau akan sentiasa berkata everythings so fuckin gud pada hakikatnya kau sendiri tahu-TAK.

bila kita rasa kita masih punya family.walau hanya satu nyawa.kita masih rasa kita kecil untuk membuat keputusan.masih merasa salah atau tidak keputusan kita nanti.sebab?dalam lubuk hati kita.sebenarnya kita masih memikirkan orang lain walau dah rasa benci atau kosong.tolong.aku tahu kau semua rasa yang sama.

kita benci bila terpaksa terima hakikat yang dia menjadi sebahagian dari family kita.kita tak suka.kita mengharapkan manusia yang lebih luas pandangan untuk sentiasa membuat kita rasa selamat.kita benci.tapi terpaksa terima.hidup tak punya banyak pilihan.

itu yang menjadikan manusia merasa lost.loser.fucked up.

aku salah seorang yang loser.

tak mengapalah jika sekarang fikiran aku begitu.aku tak mahu menyusahkan kehidupan manusia yang terlalu sibuk dengan dunia baru masing masing.

yang lost.fuckin.jerk dan segala rasa palat,
hidup adalah hak mutlak diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes