20100623

cakap pasal najis silam

kalau tak mengenangkan amanat penjaga tua dan cinta hati sekarang,dah lama aku lari.
yang mengandungkan aku selama 9bulan atau yang menjaga aku sampai aku jadi macam sekarang,aku lebih memilih yang kedua.memilih hilang darah dari hilang kasih sang penjaga tua.mereka cakap air dicincang takkan putus.betol?kenapa dari awal dulu dia dah cincang aku halus halus dan tak pernah sambung sampai sekarang?
salah,memang boleh putus.

10 comments:

  1. setuju! ;(

    aku belum bg tau kan ape yg terjadi lepas aku jumpe ayah aku ;(

    ReplyDelete
  2. cerita la.kau bgtahu sedikit jer.

    ReplyDelete
  3. ayah aku tk mengaku aku anak die ;)
    best betul bile dgr
    hahahahahaha
    rupenye mak ayah aku memang tak nak aku,sebab tu depa kasi kat org
    terbaik ah ;) hahaha
    mcm cite indusetan lak ;P

    ReplyDelete
  4. mari sini aku peluk kau.tak per beb.banyak lagi org sayang kau.aku sayang kau.kiter kembar kan?remember dat.

    bila bila jer kau boleh dtg crik aku.

    ReplyDelete
  5. a'aah kite kembar ;)
    aku pun tak kesah kalau die org tak mo aku
    die org ngaku depan2 aku yg die org benci aku ;)
    kire ok la ngaku kan..
    aku pun da besa,bole cari mkn sendiri ;)
    t aku dtg bukan peluk ko je,nak deting ngan ko skali ..hahaha!

    ReplyDelete
  6. adess...terharu lak aku dgn luahan hati ko yat!! hahahah

    ReplyDelete
  7. klo dah terharu yg kau gelak apehal??

    ReplyDelete
  8. :'( rupanya ada orang lagi teruk dari aku.

    ReplyDelete

saya takda sifat sabar.seryes