20100616

manusia femes.

hari ni dari pagi sampai petang aku habiskan masa aku kebek  kebek blog satu orang ni.popular memang la popular.bosan punya pasal.sampai bos aku pun dah keluar bijik mata lancau dia pandang aku.hujan plak tuh.memang aku jadi malas tahap pusi la kan.

dia bertuah.sebenarnya la kan.cuma dia tak perasan.lantangkan pada dunia yang hidup nya retak menanti belah.padahal aku tgk hidup dia sebenarnya bahagia.mungkin la.klo broken family pun,bukan berlaku pada dia sorang jer.semua orang ada prob dia sendiri.bukan dia tak tahu.padahal keliling sangat sayangkan dia.sangat.orang ni takda,orang tuh dah standby.
kawan baik jgn cakapla.beratur kot.semua nya baik.konon lah.semua nak jadi kesanyangan dia.adik la,kakak la,mak la,nenek la,kaki tangan la.aihhh bertuah dia nie sebenarnya.

*oh u ni byf dia ker?oh btw i ni kakak dia,dia adik i*
dan bermacam macam pengakuan sumbang lagi.

dia bertuah sebab ada orang yang umum sedia maklum mereka sgt comel bersama.semua gembira.tepuk tangan semua.

*what time u all nak kawen?i nk jadi pengapit lah.eewww.

korang nak ckp aku ni pencemburu la?haaaa memang pun.kalau aku kat tempat dia,maksudnya bukan pasal byf  tapi sebab keliling berebut nak hiburkan hati aku,aku dah hepi gila dah.aku dah macam....HAAAAAA!! mulut ternganga sampai keluar airliur busuk pun aku still cam hepi gila.

entri ni aku post bukan aku ada masalah or tak suka dgn dia,tapi dia ni bertuah sebenarnya.cuma dia tak berapa nk sedar.biasalah.nama pun manusia.mana pernah puas.

2 comments:

  1. kan aku dah cakap, hidup dalam tekanan ni jadi trend sekarang. semua orang nak mengaku tertekan sekarang. padahal tak ditekan mana pun.

    ReplyDelete
  2. ntah.padahal prob besar kuman jer.kadang kadang xnmpk langsung.meluat sial.

    ReplyDelete

saya takda sifat sabar.seryes