20100609

fuck at ur face,stupido.

manusia tidak akan letih mempertahankan diri mereka yang sebenarnya sudah tercalit taik taik yang mereka sendiri cipta,mereka tidak akan mengangguk walau sedar sebenarnya taik taik itu kepunyaan mereka.mereka takkan mngaku walau muka mereka menyorok malu.tidak.itu sifat manusia.aku bukan mengangkat jari tengah aku untuk siapa siapa.aku cuma malu bila aku memikirkan yag dulu dulunya aku ini pernah menjadi sebahagian dari hidup mereka.yang mulanya aku anggap begitu sempurna.yang aku pikir lelaki lelaki itu akan beri aku cahaya bahagia.aku silap.silap besar.aku sebenarnya memberi hati kepada kuman kuman kecil yang secara diam diam mengikis semua rasa hati yang aku punya.

sekilas terpandang di halaman nya,sekilas sahaja.yang sebenarnya jujur aku juga mahu tahu apa sebenarnya wangi di sebalik bau busuk mereka mereka.lelaki yang pada awalnya aku rasa cukup sempurna.melirik lirik di setiap tulisan nya.aku senyum.aku lega kerana akhirnya aku tahu aku ambil keputusan yang indah.meninggalkan mereka mereka itulah cahaya bahagia aku sebenarnya.aku tidak mempersoalkan kenyataan yang mereka lantangkan di setiap tulisan tulisan mereka.tidak.aku tidak akan menyalak bagai anjing yang terpijak kaki sendiri.curang bagi kau mungkin alasan terbaik untuk memujuk hati kau yang sedang menangis.menghargai setiap jiwa yang di beri kepada kita,walau sedikit..kau semua kena simpan.

aku punya hati,aku punya diri,aku punya jiwa,
hanya aku seorang yang mengerti.
tidak perlu aku laungkan bagaimana itu ini aku ini.

dan aku punya cinta hati,biar lah kami berdua yang rasa.tidak perlu aku laungkan bagaimana hebatnya rasa hati kami.

terima kasih.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes