20100508

tolong yer semua,

diam.kali ini biar aku yang bercakap.sebab aku dah penat memendam.aku takkan bagitahu ape aku pendam.cuma sekarang aku terasa nak bercakap.nonstop.boleh?

-.-

aku tahu aku xcomel bila buat begitu.aku dapat lihat kau sedang muntah sekarang.ahh ape aku peduli.aku xkesah hal org.aku xmasuk campur celah bulu org.kau nk cukur ker.kau nak buat stok ker aku tak da hal punya.sebab aku memang xkesah hal hidup org lain.aku memang sombong.memang kejam.hati orang?hah,sikit pon aku xamik port.memang aku tak nak reply mesej?tgu mood aku betol betol bagus dulu.kalau aku balas pun.aku balas dekat dia seorang saja.

tapi,
sekarang.masa aku tgh tulis ni.hati aku.fikiran aku.jiwa aku.rasa macammmmm _____
sebab aku rasa aku sedang buat sumthin yg actually hepi fo me,hurt for her.aku ni kawan makan kawan?aku benci words tu.aku selalu maki hamun madefaker words tuh.tp sekarang aku rasa aku tgh jilat madefaker tuh.buruk tapi sedap.taik tetap bau busuk kan?

aku xboleh nak tolak jiwa bunga aku.aku xboleh nk tarik jiwa cinta kau.aku jahat.yah kadang kadang aku sendiri benci lihat diri sendiri.aku kejam,yah.for some reasons.aku kejam utk tidak bagi orang lain sakitkan hati aku lagi.bila hati sakit.aku boleh kerat badan kau kecik kecik bagi anjing makan.itupun kalau dia nak.
dan sekarang,aku sedang bertindak kejam terhadap kau.senyap senyap.aku sayang kau.tapi dunia mengajar aku sayang kan diri aku dulu.tp,sejahat jahat aku,segampang gampang aku.aku bukan perampas.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes