20100520

sang kekasih dari neraka

jangan sapu airmata itu,biar dia jatuh.
bia dia lepas.jangan halang,sakit nanti.seksa.
pergi,pinjam bahu sang pari pari neraka.tanya dia kenapa api sangat pedih.tak nampak tapi panas.rasa.perit.

aku terlalu banyak merasa hilang,tanpa aku tahu apa yang hilang.
hidup terlalu cepat untuk mati.jangan bunuh,sekarang kau dah rugi.
jangan datang.aku tak lagi mengundang.malaikat sudah setia.malaikat sudah memeluk aku.aku rasa tenang.
bimbang tapi tenang.
malaikat sudah berjanji.hidup mati hanya dia dan aku.yang lain.aku sudah tolak tepi.
jangan minta maaf.aku sedang tersenyum.jangan merayu,aku sedang ketawa.nikmat sudah datang.
kata anang dalam nyanyian nya ,separuh jiwanya pergi.
bukan,separuh jiwa kita dah kembali.

aku dah buang kau.aku mahukan dia.

pergi,jangan datang lagi.

No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes