20100503

over

fuuhhhhhh.
dah pergi satu beban rasa yg sangat menusuk jiwa.samada adil atau tidak.kejam atau zalim.hari ini aku dah lepaskan satu beban rasa.dah lepaskan airmata jiwa.dah berbulan bulan sebenarnya.bukan semalam saja,dah berbulan aku berpikir supaya kelak takkan ada satu jiwa pun terguris dengan keputusan ini.

aku termenung berbulan bulan,menangis setiap pagi.sedih bila aku tahu pagi aku akan di akhiri sakit hati yg bisa.aku dah tak tahu bagaimana senyum dari hati.yang aku tahu.aku takkan beri kau racun yg kau sendiri buatkan.biar aku telan sendiri.aku rela mati demi hati kau.termenung sejenak.memikirkan tentang diri.

mesej: ini pasal kau,not him

buka mata,buka hati,buka jiwa.ape yg aku cari dalam hidup?ape yg aku usaha kan dalam hubungan ini?ap yg aku mahukan?
bila bermacam macam setan yang aku sendiri dah nampak.hati jadi pudar.jiwa semakin mati.
termenung lagi.mencari kawan yg bisa menenangkan jiwa mati.

pinjam bahu kau

*nah.kenapa?cerita ah.kau tak ok.aku tao


tanak.peluk aku sekarang


*shh..aku peluk kau kuatkuat.relaks eh.

*kalau kau ader prob.cerita.aku ada.*hug*

 
terima kasih jiwa sembuhku.


No comments:

Post a Comment

saya takda sifat sabar.seryes